Pengalaman kemarin

Thursday, April 1, 2010 at 7:31 PM

Kemarin, aku hantar anak buah aku g sekolah kiddies patch, biasa la dia cam susah sikit, n malu2 dgn kawan2, cikgu2... memang bekepit la dgn aku.. tak nak lepas, susah gak aku nak g keje nanti... last2 ... aku pon merangkak keluar dari kelas, huhu adriana tengah leka dalam kelas , kekeke kesian gak la ..huhuhu

Pastu aku terus g Shah Alam , pejabat agama daerah petaling... nak buat pengesahan untuk berkahwin... haiyssss says bnyk salah laaaa... huhuhu tu yg menyebab kan aku pening2 + geram pon ada.... ( HEloooo, org nak kawin la susah sangat keee ) huhuhu xdek la aku ckp cam tu.. hahaha dlm ati jeee... Pening tu sbb kena buat balik semula kena carik saksi kena jumpa ustaz , untuk tandatangan... Yang Geram lak sbb dah la jauh nak p pastu ada sesat sikit nak p sana... hadehh... dugaan nak kawin niii...

Pukul 12.30 aku otw nak p ambik adriana... cikgu dia ckp masa aku dah keluar dia nagis carik aku .. pas 15minit cam tu dia ok dah....dan seterus nyee aku kena hantar anak buah aku setiap isnin-jumaat sabtu ahad... koz nanti aku dah kena hantar Tunang aku g keje lak... heheh :D baru la nampak tanggungjawab tu..aku mesti lalui dgn semangat...

0 comments

Related Posts with Thumbnails