Berehat sebentar... [besama dgn yg tersayang]

Thursday, April 1, 2010 at 8:07 PM
Minggu yg lepas... dpt la aku bersama dgn si dia... masa tu kita g carik cincin wedding ... huh agak payah jugak nak pilih... biasa la ada yg ok tapi mahal .. ada yg ok tapi size besar... .. last2 jumpa jugk yg berkenan... So alhamdullilah dah beli pon.....

makan pizza kat Ou...

seap nyeee.... hapi tgk dia gembira... ingt time ni nak makan kat kedai biasa je pekena nasi.. huhu aku ni suka mkn nasi... biasa la melayu... last2 makn kat pizza tunang aku ajak... pastu mkn pizza tu datang la aiskrim... hmmm aiskrim aku suka ....

heheh hamboii.. mkn sorng.. keke nak sikit......so minggu ni lak aku tak tau aktiviti seterus nye...oo ye kad kawin blm ambik .. besok nak pergi ambik ... koz kad vip dah ambik ari tu.. skrg ni tinggal kad kawin... pastu rancangan lain tu kena tanya la si ena nii.. hahah ok laa...

p/s : takat ni dulu... banyak dah merapu... kang merepek makan kerepek

0 comments

Related Posts with Thumbnails