slmt tahun baru cina 2010

Wednesday, February 17, 2010 at 7:24 PM
masa darjah satu dan dua.. teringat aku masa tu kelas 1 mutiara... kawan2 aku dalam satu group tu ramai cina.. haiyaaa diorg manyak pandai ooo tambah2 aku sorang je melayu dalam satu group tu... hadeh... masa time belajar,AKU main dlm kelas, diorng tolong aku siap kan keje sekolah..aku lupa lak masa tu ada homework... masuk je kelas aku copy la diorng punya homework hadehhh nasib baik la diorng ni baik hati tolong ....yg gurls amoi2 cina ni rambut tocang, pastu ada yg pendek cam ala2 firaun zaman dulu kekeke.... aku lak masa darjah satu dah la pakai seluar pendek... hadeh buat malu je...tak suka tak suka... skrg zaman dah berubah...

P/S :SLMT TAHUN BARU CINA UNTUK KAWAN2 KU MASA DARJAH SATU.. HUHU X INGT LA NAMA DIORNG..

2 comments

  1. abang ni merepek ape..raya cina da lepasla...

  2. huwahhahaha tu laa tak sempat la nak posting raya cina.. kekeke tu yg wish lambat huhu.. jgn mareee

Related Posts with Thumbnails